WSPARCIE TECHNICZNE
Dla naszych klietnów związanych umowami serwisowymi lub gwaracyjnymi świadczymy usługi wsparcia technicznego
w każdy dzień roboczy w godzinach od 8 do 16 pod numerem telefonu (+48) 327202783 lub mailowo
pod adresem serwis@borotek.pl.
Zgłaszanie awarii systemów alarmowych realizujemy całodobowo przez 7 dni w tygodniu na numerze
telefonu wyszczególnionym na umowach gawaranyjnych/serwisowych.
Oprogramowanie na system Windows
Program zdalnego wsparcia (TeamViewer): pobierzProgram PSS 4.06.6 do starszych rejestratorów : pobierz
Program do rejestratorów HQ VISION: pobierz
Program do rejestratorów HIK VISION iVMS-4200 v2.8.1.4: pobierz
Oprogramowanie na system ANDROID
Program do rejestratorów HIK VISION iVMS-4500: pokażProgram do rejestratorów HQ VISION mVMS: pokaż
Program do rejestratorów DAHUA gDMSS Lite: pokaż